BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. augusztus 27., szombat

Díjak :D

Sziasztok!
A napokban elég sok díjat kaptam számszerint hetet :D ezeket nagyon köszönöm mégegyszer mindenkinek :D

Ezt a díjat AngelGirl-től és Reginától kaptam :D <3<3<3


Ezt pedig Eveliintől, LaMestől, Daimondtól Sophietól és Elenatól kaptam :D
Íme a szabályok:
1.Tedd ki a logót a Blogodra.
2. Köszönd meg a díjat, annak akitől kaptad.
3.Írj ki magadról 5 dolgot.
4. Küldd tovább 5 írónak( ne felejtsd el linkelni a blogjukat)
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad.

1. megvolt :D
2. szintén
3. az előző díjhoz már írtam tulajdonságokat ugyhogy ha érdekel akkor ott megtudod nézni :D
4. az 5 író:
5. megvolt :D

még egy tipp: szerintem az első díjat másoljátok be mert a második az nagyjából már körbejárt :D
xoxo Annah




1 megjegyzés:

Faythe írta...

Annah, gratulálok a díjhoz, és köszönöm!! :)