BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. július 24., vasárnap

2. fejezet

Sziasztok! Itt a második fejezet. Remélem ez is tetszeni fog... írjátok meg milyen lett mert érdekelne a véleményetek :D jó olvasást xoxo Annah <3<3

(Callie szemszöge)


Próbálok felejteni. Próbálom elfelejteni mindazt ami egész életemben gyötört. Erre ide jövök Mystic Falls-ba, ami nem éppen a legalkalmasabb hely a felejtésre. És ezt miért tettem? Lehet, hogy társaságra vágytam vagy csak fel akartam fedni az igazságot magamról. Magam sem tudom.

Érkezésem után az első utam a Mystic Grill-be vezetett. Sok jót hallottam már róla de még sosem jártam itt. Beléptem és meglepetésemre nem az a híres kocsma jelleg fogadott. Persze itt is volt pár furcsa alak, de nem foglalkoztam velük. Leültem a bárpulthoz és a szokásosat rendeltem. Elterveztem, hogy ma este iszonyúan berúgok. Nem érdekeletek a következmények, csak élvezni akartam az életet amíg még lehet.

Pár pohár után leült mellém egy nagyon helyes férfi. Néhány évvel volt csak idősebb nálam, de gondterhelt arckifejezése miatt többnek látszott. Éreztem rajta, hogy más mint a többiek. Ő is a fajtámba tartozott. Vámpír volt.

A kocsmárosnak is feltűnt, hogy nincs valami jó hangulatban a férfi. Hevesen reagált minden apró piszkálódására.

Tudtam, hogy az ember csak egy dolog miatt tud kiakadni ennyire. Kíváncsi voltam, hogy igazam van-e ezért rákérdeztem:

-Szerelmi gondok?

Ő bólintott. Csillogó barna szemeivel érdeklődve végignézett rajtam.

-Honnan tudtad?

-Nem kellett hozzá sok ész, hogy rájöjjek. Elég volt csak rádnéznem.

Ezen a kijelentésen elgondolkodott majd visszafordult az italához. Whiskyt ivott. Tudtam, hogy ha én abból akár egy pohárral is meginnék totálisan kiütném magam. De rajta még a harmadik pohár sem látszott meg.

Észrevette hogy őt nézem. Rám pillantott majd lassan közelebb hajolt.

-Soha ne legyél szerelemes!-suttogta halkan a fülembe. Tudtam, hogyha ilyet mondd valaki, annak elég komoly baja lehet.

-Na ez az én bajom.-fakadtam ki.-Még sosem voltam szerelmes.

-Addig jó kislány! Én két lányba is szerelemes voltam. Úgy igazából. De mind a kettőt lecsapta a kezemről az öcsém. Mindig ő a jó én meg a rossz. Pedig elvileg a lányok a rosszfiúkat csípik nem??-kérdezte tanácstalanul.

-Ezt pont tőlem kérdezed? Mivel még nem voltam szerelemes úgy senkibe nem tudhatom. Jártam már mindkét féle sráccal, de egyiket sem szerettem igazán.De mondd meg őszintén. Csak ezen borultál ki ennyire??

Sóhajtott. Éreztem, hogy beletrafáltam.

-Nem.Összevesztem a testvéremmel és egyúttal a lánnyal is akibe szerelmes vagyok. De már a veszekedés előtt ki voltam akadva.-mondta és elővett a zsebéből egy kis cetlit. A kezembe adta, hogy elolvashassam.

,,Sokminden meg fog változni az életetekben. Ez csak egy kis figyelmeztetés. Nehogy azt mondjátok, hogy nem szóltam.

Ui.: Mindennél jobban szeretlek”

-Ezt mégis ki írta?-bámultam a kacskaringós írásra.

-A régi szerelmem.-mondta keserűen.-De mielőtt megkérdeznéd nem nekem jött. Ezt is az öcsém kapta.

Így már mindent értettem. A kiborulását, a rossz hangulatát, a szerelemből való kiábrándultságát. Együttéreztem vele. Végül is egy cipőben jártunk, csak őt a szerelem megtapasztalása engem a meg nem tapasztalása borított ki. Barátian a vállára tetem a kezem. Legszívesebben megöleltem volna de mégsem ugorhatok minden idegen nyakába csak mert megsajnáltam. Főleg nem akkor, ha az az idegen egy vámpír...

De ő ezt a jelzést nem úgy értette ahogyan én. Megfogta a kezem ésmélyen a szemembe nézett:

-Nem kérem, hogy érts meg. Azt sem kérem, hogy sajnálj. Csak hagyj békén kérlek.

-Ahogy gondolod.-mondtam zavartan.és már indultam is volna, de hirtelen visszahúzott és szenvedélyesen megcsókolt. Nem ellenkeztem. Éreztem a fiú lágy ajkait a számon és ez egyszerűen megbabonázott. És az a sok bor amit megidtam még rátett egy lapáttal.

Pár percig így álltunk. Összeölelkezve, szánkat egymáséra tapasztva. Az összes fiú közül akit eddig megcsókoltam, ő csókolt a legjobban, ezért voltam szomorú amikor eltolt magától. Tudtam, hogy neki is jólesett a csók, mert pillantásában felfedeztem az elsöpró szenvedélyt.

-Bocsánat.-mondta keserűen.-Nem tudom mi volt velem.

-Nem baj. Azt hiszem feltűnt, hogy nem nagyon ellenkeztem.

A fiú felnevetett.

Eszembe jutott egy apró dolog. Nem tudtam a nevét, de kíváncsi lettem volna rá, hogy mégis kivel csókolóztam.

-Amúgy Callie vagyok.-nyújtottam kézfogásra a kezem szórakozottan.

-Én pedig Damon.

A név kijózanítólag hatott rám. Teljesen eltúnt az alkohol okozta homály a fejemből.

-Damon? Damon Salvatore?-kérdeztem idegesen.

-Pontosan.-nevetett rám.-De miért? Idegesnek tűnsz.

-Te úristen!-kiáltottam fel hisztérikusan. Lehet, hogy azt hitte, a megilletődöttség beszél belőlem, mert megcsókoltam Damon Salvatore-t, de nagyon félreértette.

Felpattantam a pulttól és az ajtó felé indultam, de a fiú megint visszahúzott.

-Mi történt Callie?-nézett rám értetlenül.

-Semmi. Bocsi. Kérlek engedj el.-mondtam halkan. Szó nélkül engedelmeskedett én pedig elrohantam.

Tudtam, hogy ennek a dolognak lesz még folytatása...

19 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szia! Nagyon jó lett ez is! Siess a kövivel

Anastasia Crine írta...

Szia!
Nagyon jó lett :)
Kíváncsi vagyok Callie miért rohant el, mikor meg tudta Damon nevét :O
siess a következővel ^^
pusziii

Ella írta...

Szegény Damon! Miért rühelli mindenki őt, amikor a legjobb srác az egész sorozatban? Én az első pillanatban beleestem. :D

Annah írta...

Sziasztok! örülök h tetszett:D a következő részben minden kiderül :D igazad van Kella :D am Callie nem gyűlöli őt...másért rohant el :D de ha elolvassátok majd a 3. fejezetet kiderül :D :D köszi a komikat :D xoxo nnah

~*Bogiii*~ írta...

Tudtam, hogy nem bírod ki, hogy ne legyen valami köze a főszereplőnek Damonhez!! :D
És az a csók....xD
Nagyon jóó lett Annácska!! <3<3 ( már csak azért is így hívlak!!)
Csak azt nem értem, hogy Callie miért rohant el??? :O O.o
Siess a frissel!! XOXO Bogiii

Annah írta...

Hát igen Bogiii...am mindennek köze van Damonhoz <3<3 a csók...beleképzeltem magam a csaj helyébe és úgy írtam :P na jó nem de jó lett volna :P ne hívj már Annnácskának!! de ha így hivsz akk én is kitalálok neked vmi jó kis nevet :D de még gondolkozom rajta :D találó kell :P
az majd a folytatásban kiderül :D xoxo Annah

Baby Angel írta...

Szia, Annah!

Azt kell mondjam, tetszett! :D Az apróbb hibák zavaróan hatnak, de egyébként élvezetes olvasmány, úgyhogy kíváncsian várom, hogyan tovább :)

Tetszik, hogy végig ott van a titok, amiért a főhősnőnk a városba jött, hogy köze van Damon Salvatore-hoz, egyszóval minden :D Nagyon kíváncsivá tettél, úgyhogy izgatottan várom a folytatást! :)

Csók, Angel

Annah írta...

Szia Angel!
a hibákért mindenkitől elnézést kérek...egy csomószor átolvasom és pár fel is tűnik de még így is marad benne :P rem azért annyira nem zavaró :(
a titok nemsokára kiderül és inkább aggodalom lép a helyébe...jah meg értetlenség :P de az már most is van :P
xoxo Annah

Névtelen írta...

Szia! Nagyon jó lett! Érdekes történetnek ígérkezik... Damon nem vette észre, hogy Callie vámpír? Mert fordítva elég egyértelmű volt... De baja Calienak Damonnal? Egyébként meg szegény mindketten... A másik rossz nőkbe szerelmes, a másik pedig még sosem volt szerelmes... Na várom a folytatást!

Sopianae Delacroix írta...

Én általában bele sem kezdek/ nem olvasom rendszeresen az ilyeneket, mivel annyira nem rajongtam ezért a sorozatért, de ezt akkor s olvasni fogom, mert tetszik!XD Hm.Elég rossz lehet Callienek, hogy még nem volt szerelmes.Jó lett!Siess a kövivel!Köszi a kommentet!!! :)

LaMes.♥ írta...

Halii!
Örülök, hogy komiztál nálam, én is itt vagyok!
Nagyon tetszett a feji, ügyes vagy!
Remélem minél hamarabb felkerül a folytatás, mert tehetséges vagy!
Szerintem is rossz lehet Calliennek, de biztos minden jóra fordul! ;)
Siess a kövivel, további sok sikert!
Puszi, LaMes. ♥

Annah írta...

Szia Aileen!
Örülöki h tetszett :D nem Damon nem vette észre h Callie vámpír de majd kiderül h miért nem :D és az is h mért ment el :D hát jah nem túl jó nekik :( örülök h benéztél :D xoxo Annah

Szia Sophie!
tök örülök h felkeltettem az érdeklődésedet :D am sztem a sorozat is naon jó :D próbálok sietni :P xoxo Annah

Szia Lames!
köszi de te sem panaszkodhatsz :D :D hát talán jóra fordul talán nem...ez majd kiderül :D
xoxo Annah

Nix ( Neesh ) írta...

Szia Annah!
Nagyon nagyon tehetséges vagy! :)
Damon <3 :) Miért van hogy minden alkalommal beleborzongok a nevébe??? :O XD
Callie nagyon szimpi! :D Remélem Damon és Ő, szóval... na mindegy! XP Elfantáziáltam.... :D
Siess a kövivel pls! <3
Puszi

Annah írta...

Szia Nix! :D
köszönömm <3 de et sem panaszkodhatsz :D olvastam az új novellád és nagyon tetszett :D komiztam is :D
nyugi ezzel nem vagy egyedül...vhogy annyira aranyos azzal a kisfiús mosolyával :D Damon <3<3
hát az egyelőre titok h lesz-e köztük vmi de nemsokára ki fog derülni :D fantáziálni sose baj :D
igyekszem :D xoxo Annah

Devonne Crescent írta...

Szia! :D
wááá :D hallod ez rohadt jó történet! wááá mikor lesz már fejezet? :DD
júj Damon *_* <3
wáá Stefan <3
fúj Elena! xD bocsi, de ki nem állhatom a csajt xD
Callie <3 azt hiszem kedvelni fogom! ;)
naaaaa mikor lesz fejezet??? :D :D :D
amúgy miért akadt ki Callie azon a két pici imádnivaló szócskán?
Damon Salvatore <3 <3 <3
mondjuk én inkább Stefan <3 párti vagyok, de Damon is nagyon wáááá *_*

szóval van egy állatian fura elképzelésem, hogy miért rohant el Damon elől!

Mivel az anyja meghalt, gondolom ember lehetett.. vagy olyan fura vámpír, mint Camille, de az elrontaná az elméletem! xD

Szóval szerintem azért hal meg, mert félvér és mondjuk(csakmost) a félvérek csak egy bizonyos ideig élhetnek és nem örökké, mint a vámpírok. Tehát, az anyja ember és az apja egy vámpír volt. Az apja otthagyta Camille anyját, ahogy megtudta, hogy az terhes(vagymégelőtte) és így a lány apa nélkül nőtt fel, aztán szépen egymás után minden rokona meghalt.. :/ (szegény)

szóval(folytatomtovább)most jön a lényeg. Az anyja csak azt mondta el neki, hogy az apja vámpír volt, így ő félig az lett és még pluszba az apja nevét: Damon Salvatore
és kissé cinkes lehet, hogy a saját apjával csókolózott...
xD nos mit szólsz? :D
vaagy az is lehet, hogy Stefan az apja és akkor a bácsikájával csókolózott, vagy milyével xDD
hozzd lécci a kövit!!! @.@
xoxo DevCres

Annah írta...

Szia Devonne! :D
juj köszii a dicséretet:D hát nemtom...lehet h még a héten felteszem de az is lehet h majd csak a jövö héten tudom...:S mert mostanában nem nagyon leszek itthon :S de próbálok sietni :D
am én is inkább Stefan-os vagyok :D <3<3 annyira cuki h ő a jófiú :D de Damon meg a rosszfiús mosolyával :D nehéz dönteni :D

tök jó elmélet amit leírtál :D sztem simán lehetne belőle még egy blog :D de nálam más a story...és közel sem ilyen egyszerű...:S de majd minden kiderül..sztem már a következő részben rájössz miért szaladt el Callie :D de am nagyon tetszik az ötleted :D Damon mint apuci :D v Stefan :D <3<3
ígérem sietek a frissel :D és örülök h tetszett .D én is benézek hozzád :D
xoxo Annah

Regina írta...

Sziia ^^Jujj ez iszonyat jó volt :D De komolyan nagyon tetszett :D:D Egyre jobb és egyre izgalmasabb :D Nekem tökéletesre sikeredett és élveztem ^^ Kérlek siess a kövivel ^^ Puszi(LLL)

Eveliin írta...

Sziia!
Kérted hogy néztek be! Bocsi hogy csak most..:$
Amikor megláttam hogy Damon is szerepel a történetben, már tudtam hogy tetszeni fog!
És igazam is lett! Nagyon jó a történet! Kíváncsi vagyok mi fog még történni!
És hogy honnan ismerheti Damont és miért lett ideges :)
Várom a folytatást!:D
Puszii
Ui.: Én úgy tudtam Damonnak kék szeme van.. már blogon is úgy írják. Igazából semmi bajom vele hogy itt barna színű csak egy észrevétel volt ;)

Annah írta...

Szia!
örülök hogy benéztél és nem baj, hogy most :D a lényeg h itt voltál :D
hát látom mindenki nagy Damon fan <3 a kérdéseidre választ kapsz a kövi részekből :D
igen tényleg kék szeme van :P csak annyira belefeledkeztem az írásba, hogy nem is figyeltem a részletekre :D köszi az észrevételt :D
xoxo Annah