BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. július 18., hétfő

Prológus

Az élet legelsöprőbb érzése a szerelem. De ez mindenkinek mást jelent. Van aki a hirtelen fellángolásokat is ezzel a szóval illeti. Van aki viszonzatlanul szeret egészen haláláig. Van aki elsőre, van aki csak többszöri próbálkozásra találja meg azt, aki neki a világot jelenti. És van olyan is aki még nem tapasztalta, hogy mi mindent vált ki belőlünk a szerelem. A hirtelen fellépő heves szívdobogást, az el-elakadó lélegzetet, idegességet amit a jelenléte okoz vagy a társaságában fellépő némaságot.
Na én is ebbe a csoportba tartozom. Persze nekem is voltak kisebb fellángolásaim, de szerelemnek egyiket sem nevezhetném. Pedig az igaz szerelem megtalálása életem fő feladata. És mint általában a legfontosabb dolgokat lehet a legnehezebben meglelni. Gondolok itt munkára, szerelemre, igaz barátokra. Egyszóval az életre.
Vámpírként ezek megtalálására elég kevés lehetőségem van, mivel nem tartozom az egyszerű vámpírok körébe. Más vagyok mint a többiek. És különbözőnek lenni mindig sokkal nehezebb. Ezt megtanultam a hosszú vámpíréveim alatt.
És már csak pár hónapom van hátra. Úgy döntöttem ezt a kis időt nem a szerelem keresésével fogom tölteni. Elfogadtam, hogy meghalok.
De egy választásom azért még maradt. Magányosan szenvedjem el a végzetem vagy egy szerető család körében?
Anyám halála után az egész életemet egyedül éltem le, pedig mindig otthonra, családra vágytam.
Ezért jöttem Mystic Fallsba...

14 megjegyzés:

~*Bogiii*~ írta...

Szia Anna!
Először is nagyon jóó a sablon ;)
másrészt pedig szintén nagyon jóó a bevezető!
Minél előbb hozd az első fejezetet!!!
Ezer Puszii!! <3

Bogiii

Annah írta...

köszi :D a kép e te érdemed ugyh azt mégegyszer köszi <3<3 nemsokára fent lesz az is :D...Puszii <3

Linett Nagy írta...

Szia :)
Kérted, hát jöttem és az epilógust olvasva nagyon tetszik a történet. Kíváncsian várom a folytatást, s az én személyemben magad mögött tudhatsz még egy renderes olvasót. ;)
Már várom az első fejezetet!
Xoxo

Annah írta...

Szia!
köszi hogy elolvastad és nagyon örülök hogy tetszett :D XOXO

Sopianae Delacroix írta...

Szia!
Nagyon érdekel engem!
Remélem hamarosan már
fent lesz az első ejezet!

Regina írta...

Szia Annah :D Nagyon nagyon jó lett az epilógus :D Nagyon sejtelmesre és érdekesre sikerült, ami nagyon tetszett ^^ Egyre jobban érdekel, hogy mi is lesz ^^ Várom a fejiket és sok sikert :D Egyébként kitettelek ^^ Puszi(LLL)

Barbara G. Roberts írta...

Szia! Csatlakozom az előttem szólókhoz... :) Nekem is nagyon tetszik a bevezető és türelmetlenül várom a folytatást. És benne vagyok a link cserében, ki is teszlek, ha gondolod nézz be a többi blogomra is, megtalálod őket Fekete Bárány blogon a További történeteim sávban! :) Puszi! És várom a folytatást!

Annah írta...

Köszi szépen mindenkinek:D hamarosan fent lesz az első fejezet is :D örülök h tetszett :D köszi h kitettetek...én is kiteszlek titeket :D puszi xoxo <3 Anna

Nesszi Pierce írta...

Kedves Annah! Nagyon örülök, hogy meghívtál. A szereplőkért hatalmas pirospont jár neked. :D Nekem csak egy apró kötözködésem lenne, ami nem sértés, csak egy kis megjegyzés. Az előszó neve prológus. Az epilógus a lezárás. Ettől függetlenü kijelenthetem, hogy nagyon izgalmasra és életszerűre sikeredett Minden sorát imádtam. Nyertél vele egy rendszeres olvasót. :))
ui.:linkcserében természetesen benne vagyok
xoxo
nesszi pierce

Annah írta...

Kedves Nesszi! köszi a pirospontot...:D és köszi h mondod a prológust...most h mondtad nekem is beugrott h az lenen a címe...köszi átjavítom :D örülök hogy teteszett és annak is h egyáltalán benéztél :D oké ki is teszlek <3
xoxo Annah

Ella írta...

Szia!

Látod, megérkeztem. Eddig az kötött le, hogy írtam Armorhoz két új részt. Ha olvasni kezded, előbb fussad át a híreket az oldalon, mert így lesz érthető a kronológia.

Szóval elolvastam a prológust. Engem kicsit bezavar, hogy minden Vámpírnaplós, de gondolom nem azt akarod megírni, amit egyszer már megírtak. Ez egyértelmű. Akkor merrefelé fog haladni a történet? Nekem segítene, ha a prológban kiderülne egy kicsit több erről. Ez egy Vámpírnapló átirat lesz? Jól értem? Azt a történetet nagyon szeretem. Te mit fogsz kihozni belőle? Kíváncsian várom. :)

Találtam egy apró hibát:
"...van aki csak többszörös próbálkozásra ..." javítsd át többszöri-re, mert úgy helyes. Egyéb hibát nem fedezett fel a sasszemem, ami egyébként csak mások írásánál sas. Ha magamnál vadászom a hibákra, inkább vakondnak mondanám, ami köztudottan vaksi. :D Ezért van szükségem rátok! Ti láttok helyettem. :)

A csere is mehet. Mit tegyek ki? Linket vagy bannert? Ha utóbbit, akkor küldd a mail-re kella.gable@gmai.com

Annah írta...

szia Kella! igen ez egy átdolgozás...szerintem észrevetted hogy van 2 új szereplő...majd kiderül, hogy kik ők de a többiek mind ugyanazok :D remélem azért tetszeni fog :D köszi h mondtad a hibát...én is így vagyok ezzel...pedig sokszor átolvastam de nem tűnt fel :D linket tegyél fel...én is azt tettem :D köszi h benéztél :D xoxo Annah

Baby Angel írta...

Szia, Annah!

Nos, megfogott a prológus :) Tetszett, hogy egy kis elmélkedéssel indítottál, mert az mindig személyesebbé tesz egy történetet :) Úgyhogy ez jó választás volt! :)

Aztán láttam, hogy az apróbb hibákra már felhívták a figyelmed, így számomra nem maradt más, mit hogy ugorjak a következő fejezetre, mert felcsigáztál! ;)

Csók, Angel

Annah írta...

Szia Angel!
köszi h benéztél és írtál is...igen én is vhogy így gondoltam ezért kezdtem így el :P
örülök h tetszett :D xoxo Annah