BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2011. július 20., szerda

1. fejezet

Sziasztok! Na itt az első fejezet. Remélem tetszeni fog és kommenteltek is, hogy milyen lett. várom a visszajelzéseket. Jót is rosszat is ... xoxox Annah

(Damon szemszöge)

-Hogy tehetted ezt?-kérdezte idegesen Stefan.

-Megígérted hogy többé nem ölsz embert, nem használsz ki fiatal lányokat, nem szórakozol velük kényed-kedved szerint.-fakadt ki Elena is. Ott állt az öcsém mellett karba tett kézzel és ölni tudott volna a tekintetével. Elena. Ölni. És nem mást mint engem. Ez a tény alapból is kiborított, de volt még más is a tudatomban amit nem tudtam onnan kitörölni. De volt egy olyan érzésem, hogy nem is fogom még egy darabig.-És ezek közül mind a hármat megszegted!

Nem tudtam mit válaszolni neki. Mélyen legbelül tudtam, hogy igaza van. Neki is és Stefannak is, de csak részben. Ezt hangosan nem mondtam ki. Higyjenek csak amit akarnak.

-Most miért akkora baj ez?-kérdeztem hanyagul.

-Azt kérdezed, hogy miért?-ismételt meg az öcsém.-Szerinted mi baj van abban, hogy megölsz valakit? Áh...várj csak...Ha ésszerűen végiggondoljuk csupán csak annyi a hibája...-de nem hagytam, hogy befejezze a mondatot.

-Látod ez a te bajod Stefan! Mindig ésszerűen akarsz cselekedni!

-Jajj bocsánatot kérek, hogy nem ölök meg ártatlan embereket fényes nappal, amikor bárki megláthatja! És ne gyere nekem azzal, hogy óvatos vagy, de ha mégis meglátná valaki kitörlöd az emlékezetét.

Ezután a mondat után már nem tudtam türtőztetni magam. Olyan erővel löktem a falhoz az öcsémet amennyivel csak bírtam. Tudtam, hogy sokkal erősebb vagyok nála a reggeli lakomám után.

Megindultam a földön heverő Stefan felé, hogy folytassam amit elkezdtem, de Elena hirtelen elém állt.

-Damon! Ha megteszed örökre elveszítesz!-jelentette ki halálosan komolyan. Volt már pár vitánk de a végén mindig kibékültünk, de ez most más volt.-Választhatsz! Ha bántod, a szememben halott vagy!

Mindig is utáltam az öcsémet, de most a haragom gyűlöletté fokozódott. Két lányt szerettem igazán egész életemben. Mindkettőt elvesztettem vagy el fogom veszteni miatta.

-Most jobb ha elmegyek.-néztem Elena szemébe. Reméltem, hogy látok rajta valami enyhülést velem szemben, de semmi. Ugyanolyan kemény tekintettel nézett, kezét karbafonva tartotta és mereven éllt előttem. Tudtam, hogy arra vár, hogy menjek el végre. És ezt a szivességet megtettem neki. Elindultam az ajtó felé, mikor hirtelen visszafordultam. Elérkezettenk láttam az időt, hogy bejelntsem azt az apró tényt amit eddig elfelejtettem vagy nem akartam közölni velük. A lány nem halt meg.

De ekkor Elena már Stefan mellett térdelt és csókot lehelt az öcsém ajkára. Nem akartam belerondítani a romantikázásukba, inkább sarkon fordultam és kiviharoztam az ajtón majd becsaptam magam után.

Lássuk be egy született vesztes vagyok. De most ez sem érdekelt. El akartam felejteni az egész délelőttömet. És erre a legjobb hely a Mystic Grill...

Beléptem és a szokásos megnyugtató látvány fogadott. Pár részeg öregember vitázott a biliárdasztalnál. Állandóan szidják egymást, de ha bunyóra kerülne sor mindegyikük behúzza fülét-farkát. Matt a kocsmáros fel-alá rohangált a rendelésekkel. Pár gimis lány kacéran nézte kidomborodó izmait, de mikor az egyik felfedezte, hogy bejöttem, minden szempár rám szegeződött. Magamban nyugtáztam, hogy van akiknek még mindig ellenállhatatlan vagyok. Egy furcsaság volt csupán az egész megszokott képben.

Egy ismeretlen lány ült a bárpult előtt. Kezében egy méretes borospoharat tartott, amit már párszor ki is ürített. Hoszzú barna haja lazán lógott a vállára. Volt mellette egy üres hely. Most nem állt szándékomban csajozni, de azért mellé ültem. Mára elegem volt a nőkből.

Matt ahogy meglátott töltötte is a szokásos whiskyt jéggel.

-Elég szarul nézel ki!-vetette oda foghegyről a fiú.

-Pár ilyen beszólás és te is hasonlítani fogsz rám.-mondtam dühösen. Tényleg nem voltam olyan hangulatban, hogy egy gimnazista srác poénkodását elviseljem.

-Jó, nyugi!-csitított. Túl jól ismert és tudta, hogy ilyenkor hagyni kell, mert tényleg elszállhat az agyam. Odarakta elém a poharat és jobbnak látta ha elhúz előlem.

-Szerelmi gondok?-fordult felém a lány kíváncsian.

Bólintottam. Úgy éreztem szép éjszakám lesz...Akkor még nem tudtam mekkorát tévedtem...


20 megjegyzés:

Regina írta...

Sziia :D:D
Gyááj de jóóóó lett :D:D Nagyoon szuper ^^ Nagyon nagyon imádtam :) Nekem tökéletesre sikerült ^^ Tetszettek a leírások és megmaradtak az eredeti Vámpírnaplós érzések ^^ Nekem is Damon a kedvencem :P Nem is értem, hogy Elena miért nem őt választja :( Nagyon kezdem megszeretni ezt a történetet ^^ Siess a kövivel ^^ Puszi(LLL)

~*Bogiii*~ írta...

Nem értem minek kellett, annyit noszogatni, hogy megírjad végre! :)
Nagyon jó lett, nem vagy a vámpírnaplók írójának a rokona? xD
Nagyon tetszik, ahogy leírod a dolgokat, mintha bele csöppennék egy kimaradt vámpírnaplók kötetbe :)
Nagyon ügyes vagy és csak így tovább!! :D
Siess a frissel!!! <3<3<3<3
XOXO Bogiii

Biuss írta...

Szia!
Kérted, hogy nézzek be, hát itt vagyok. ^.^
Nagyon tetszik a történeted. :"DD Unom már a vámpíros töriket, de ez valamiért elnyerte a tetszésem. =)
A csere amúgy mehet! Már ki is raktalak!
A követőd is vagyok... De te is elolvashatnád a törim *-* Hátha megtetszik..
Öhm.. ha lesz friss a blogodon, akkor megtennéd hogy szólsz nekem, mindig? Mert egy csomószor nem jelzi a frisseket. És nem akarok lemaradni a töridről. ;) :DD
Hát.. várom a következő fejezetet!
Puszii

LaMes.♥ írta...

SZiaa!
Először is, örülök, hogy írtál nálam, itt is vagyok hogy komizzak. Az az igazság, hogy hatalmas VD fan vagyok, ezért nagyon megtetszett a sztori. Nagyon jól írsz, a történet magával ragadó, izgalmas. Én minden esetre örülök, hogy Elena Stefannal van, mert Damon az enyéém! xD
Nagyon szeretem őőt! ♥
Kár, hogy a valóságban megkérte Nina kezét... :S
DE nem nyavalygok tovább:
GRATULÁLOK!
TOvábbi sok sikert, és ihletet kívánok, puszi:
LaMes.
ui: remélem te is megdobsz egy hozzászólással! ;)

Zsófi írta...

szerintem nem Smith rokona. az a nő nem tud ilyen jól írni! ügyi vagy4 siessű a frissel!

Nix ( Neesh ) írta...

Szia!
Nagyon tetszik a történet! :) Olyan, mintha
csak az eredeti VD könyvet olvasnám. :)
Damont imádom, már a VD-k kezdete óta. Ám most csalódtam. Elveszi Nina Dobrevet. :/ Nem baj!
Nekem mindig csak Damon marad. :D :D
Nagyon ügyes vagy. :)
Puszi!
Várlak a blogomon!

Cinty írta...

Szia!
Kérted és hát jöttem.
Nekem is tetszik a történeted, persze.
Csak egy problémám van, hogy túl egybe írsz mindent, tehát:-Pár ilyen beszólás és te is hasonlítani fogsz rám.-mondtam. Sokkal izgalmasabb és könnyebb lenne olvasni ha tennél szóközt: - pár ilyen beszólás és te is hasonlítani fogsz rám. - mondtam.
Ezt tanácsolom! Olvasni foglak!
(És persze jólesne ha te is komiznál nálam:)
Puszi, Cinty

Annah írta...

köszi a kommenteket :D és a követést is :D nagyon jól estek:D látom nektek sem tetszik túlzottan a nina-ian esküvő :D de én azért szurkolok nekik :D hamár nem lehet a miénk :P am lassan én is mindenkihez benézek és kommentelek is...Cinty köszi a tanácsot...ezentúl megfogadom...és szerintem is úgy jobb olvasni ahogy mondtad :D akkor addig is puszi xoxo Annah

Happines for a life :) írta...

Szia.
Pár sort olvastam el belőle de már az nagyon jó volt.Grat.

vampire-vampirefan.blogspot.com
szerkije

Amanda Mor írta...

Szia!

Na már itt is vagyok. Elolvastam és nagyon tetszik. Imádom a TVD-t és örülök, hogy ez teljesen másnak tűnik, mint a többi, amit szoktam olvasni. Érdekesnek ígérkezik. Várom a folytatást. Azért majd te is nézz be hozzám, de addig is gyors ki is teszlek, ahogy kérted.

Üdv:
Amanda

Annah írta...

köszi vampire :D remélem azért majd tovább is fogod olvasni pár sornál...:D
Köszi Amanda neked is h benéztél :D remélem a mást jó értelemben gondolod :D mindenképpen benézek és téged is kiteszlek :D mégegyszer köszi h elolvastátok :D xoxo Anna

Névtelen írta...

szija Annám!
hát nkm kell utoljára megtudnom, 13.-ként kell olvasnom, követnem? :'''(
amúgy nan jó lett.
>:( :'(

Sopianae Delacroix írta...

Az előttem lévők már leírtak, minden jó kritikát, tehát már nincs mit írnom!:)Nekem tetszett és biztos, hogy olvasni fogom!

Annah írta...

Szia Füles! csak azért szóltam későn mert tudtam h nem nézed a sorozatot és nem gondoltam h esetleg mégis :D ha igen akkor bocsi :D rem nincs harag :D
Kedves Sophie! örülök hogy tetszett :D és annak is h olvasni fogod :D köszi h benéztetek xoxo Annah

Rica Whimsy írta...

Szia, Annah!

Bevallom nem vagyok otthon a vámpír világban... :D
Viszont jól írsz, és nincsenek feltűnő helyesírási hibák sem, a rendhagyó igékre azért figyelj (pl.: higyjen helyett higgyen) :D

Fent vagy a bloglistán!
Rica

Ella írta...

Szia!

Elolvastam ezt a részt is. Kezdem kapisgálni. :) Jó lett a függővég, imádom amikor feszkóban maradok! :)

Mielőtt kiteszed a szöveget, fussad át többször, mert maradtak ki betűk (gondolom) a gyors gépelés miatt. És tényleg használj több szóközt, ne sajnáld rá az időt! :D

Jövök vissza, ha frissítesz. Addig kirakom a linket, az majd "szól" ha lesz új rész.

Aztán gyere ám hozzám is mesét olvasni! :D

Annah írta...

Szia Rica! köszi h benéztél :D én is kiteszlek :D ha kedved lenne megismerkedni a vámpírokkal szerintem nézd a vámpírnaplókat mert nagyon jó sorozat :D ezért is írtam ilyen blogot :D
És Kella! én is szeretem amikor nem tudom, hogy mi fog történni..:D igen...eléggé sietek és ezért lehet benne pár hiba...de ezeket néha még átolvasás közben sem veszem észre :P oké...én is kitettem a te linkedet :D és megyek is hozzád olvasni xoxo Annah

Baby Angel írta...

Szia, Annah!

Háh, Damon az egyik kedvenc karakterem, szóval vele nem lőhetsz mellé, máris plusz egy pont az itt maradásom miatt :D Egyébként tetszett az első fejezet, hogy Damon hozta a formáját, és szokás szerint megint félreismerték... Szegény meg nem értett cukorborsó vámpírpofa :D Na jó, lelövöm magam :) Élveztem a fejezetet, és a kellő pillanatban hagytad abba, úgyhogy ugrom is a következő fejezetre :)

Csók, Angel

Annah írta...

Szia Angel!
Én is nagyon szeretem Damont <3 és láttom ezzel nem vagyok egyedül :P meg nem értett cukorborsó vámpírpofa?? :D ez de aranyos :D ez tetszik :D nevettem rajta egyet :D nehogy lelődd!! iszonyúan várom a törid folytatását és én is belehalnék ha nem fejeznéd be :D örülök h tetszett :D xoxo Annah

Annah írta...

Szia Regi!
örülök h tetszett :D sietek a frissel csak most megyünk nyaralni és nem tudom mikor tudom feltenni :( de azért igyekszem :D

Szia Eveliin!
nem baj h most én örülök h benéztél :D látom te is Damon párti vagy :D <3 hát a kérdéseidre már lehet h megkapod a választ a kövi fejezetben :D
jah igen...elfelejtettem :P köszi h szóltál :D
xoxo Annah